Новини

Субпроект „Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей в Закарпатській області”
<< Вернутися назад до списку новин
10-03-2016
В Києві відбувся семінар Світового Банку з комунікації реформ в охороні здоров'я

10 березня 2016 року у м. Київ відбувся семінар Світового банку з комунікації реформ у сфері охорони здоров’я, у якому взяли участь представники МОЗ України, UNICEF, USAID, ВООЗ, Швейцарського бюро співробітництва в Україні та інших міжнародних партнерських організацій, консультанти Світового банку з питань комунікаційної підтримки Груп Управління субпроектами та ЗМІ. Лідер програм з охорони здоров’я, освіти, соціального захисту, уразливості та конфліктів представництва Світового

банку в Білорусії, Молдові та Україні пан Фон Зао розпочав захід із актуалізації проблем реформування системи охорони здоров’я в Украйні та наголосив на важливості інформування населення щодо змін та тенденцій у цій галузі, імплементація будь-якої реформи неможлива без підтримки населення, постійні комунікації та окремий підхід для кожної цільової аудиторії є дуже важливими для позитивного сприйняття населенням будь-яких змін.

Заступник міністра охорони здоров’я Ігор Перегінець представив нову концепцію реформування системи охорони здоров’я в Украйні, яка буде здатна відповідати на реальні потреби людей, забезпечувати доступні та якісні послуги і гарантувати фінансовий захист, особливістю якої є зміна фінансування в умовах децентралізації. Реформу планують здійснювати у 5 ключових напрямах: нова модель фінансування галузі, громадське здоров’я, дерегуляція фармацевтичної галузі, первинна медична допомога та державні закупівлі. Він наголосив, що одним із найголовніших елементів цієї реформи є виважені якісні комунікації із усіма стейкхолдерами.

Під час заходу також обговорювалися практичні аспекти ведення комунікаційних кампаній у сфері охорони здоров’я в Україні на прикладі поліо кампанії від ЮНІСЕФ та механізми формування комунікаційних повідомлень. Фасилітатор семінару пан Кіт Конлон, спеціаліст з комунікації надав практичні поради для активації цільових аудиторій.